Slecht
Reactie UitlaatDiscounter.nl:
Beste Ronald,
Wij begrijpen heel goed dat je ervaring niet zo fijn was.
Je had een uitlaat besteld en kwam die afhalen. echter was de uitlaat toen nog niet binnen. Vervolgens heb je netjes betaald voor verzending en hebben wij het artikel ook direct verzonden. Helaas is het vervolgens bij de koerier compleet verkeerd gegaan en is de uitlaat overal heen gegaan behalve naar u toe. Onze excuses hiervoor, ook al bezorgen wij niet zelf, we vinden het wel vervelend dat daarom de bestelling niet is verlopen zoals wij hebben gepoogd te doen.
Hopelijk toch tot de volgende keer.