Ik heb een onderdeel voor mijn auto gekocht, maar ik heb het nog steeds niet ontvangen. Dat is heel vervelend.
Reactie UitlaatDiscounter.nl:
Beste, wij hadden het bestelde deel niet voorradig. we hebben contact gehad dat de levertijd 2 weken is en dat de order altijd geannuleerd mag worden en we dan direct netjes terug betalen.
U koos vervolgens om te wachten en uiteindelijk is alles dan ook netjes geleverd en goed gekomen volgens de door ons gemaakte afspraken.