Normaal gesproken redelijk goed maar nu een uitlaat besteld voor een VW LT bus. Bussen zijn er natuurlijk in : 1 x L, 2 x L en 3 x L.
op kenteken uitlaat besteld maar kwam natuurlijk tekort omdat 1 x L geleverd was en ik een 2 x L moest monteren. Bedrijfsbus dus moest volgende dag weer rijden dus zelf maar wat gemaakt. Kan niet de bedoeling zijn.
U stelt feedback op prijs, ik stel ook prijs op uw reactie op bovenstaande ervaring.
ik beveel uw bedrijf aan omdat het normaal gesproken wel goed gaat.
deze levering krijgt van mij eigenlijk een min-ster
Reactie UitlaatDiscounter.nl:
Beste Pim Cars,
Vervelend om te horen dat je niet direct de juiste delen had. Helaas is het met het nederlandse kenteken systeem niet mogelijk om de verschillende wielbasisssen te onderscheiden, dit werkt enkel met het chassisnummer. Nu snap ik dat de auto moest rijden dezelfde dag, echter mag je ons altijd contacten als iets niet klopt of niet juist is. Binnen 14 dagen mag het altijd retour zonder enige reden en daarbuiten zijn we vaak ook coulant als de rede goed is. Al met al zijn we wel blij met de aanbeveling , maar als de volgende keer iets niet correct is neem dan contact met ons op zodat we het kunnen oplossen!
Mocht je de delen die je niet kon gebruiken nog over hebben dan mag je ze terug zenden en zullen wij ze netjes als retour verwerken!
excuses voor het ongemak en desondanks hopelijk toch tot de volgende!