Na een fout in het bestel systeem zelf de goederen opgehaald om het op tijd binnen te hebben, wacht nog altijd op terugbetaling van de verzendkosten. In de winkel zelf prima geholpen maar het online gebeuren lijkt er “een beetje bij te hangen” als het niet loopt zoals het moet lopen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.