Niet goed, uitlaat besteld op kenteken, merk en type oké maar de geleverde uitlaat is niet de goede. Bij nabellen blijkt dat ze wel direct kunnen zien dat het een camper is en dus waarschijnlijk niet past! Geef dat probleem dan direct aan en overleg met de klant ipv de verkeerde te sturen. Stuur maar eens een uitlaat van 1.40m bij 90 terug....
Reactie UitlaatDiscounter.nl:
Beste Hans,
Bedankt voor uw beoordeling. Ik hoop dat u begrijpt dat wij als webshop producten uitleveren die u besteld. Wij kunnen helaas niet in elk geval constateren dat het om een camper gaat. Of dat de bestelde onderdeel niet bij uw voertuig passen. Dit kunnen wij alleen inzien als u het kenteken bij de bestelling noteert als opmerking of notitie.
Dit komt doordat een camper op een openlaadbak chassis word geregistreerd.
Immers zijn er ook mensen die gebruik maken van openlaadbak chassis waarbij de uitlaat wel correct is en past.
Helaas is het ook zo dat campers altijd een aanpassing in het uitlaatsysteem hebben en wij dit niet kunnen inzien op basis van uw kenteken. Normaliter vragen wij gebruikers van een camper om foto's aan te leveren zodat wij zo goed mogelijk kunnen kijken wat er mogelijk gebruikt is voor de aanpassing.