2de keer dat ik een uitlaat bestel voor mijn auto bij hun. Eerste keer voor mijn fiat seceinto. Goeie prijs goeie kwaliteit. Nu van de week voor mijn Saab 9-3 een uitlaat besteld middenpijp met einddemper. Alles past perfect, prijs is goed! Bezorging was top de bezorger aardige gozer en was niet te beroerd om de uitlaat netjes in de tuin te leggen toen ik er om vroeg. Service via watsapp ook top! Ik heb geen slecht woord over voor hun. Top bedrijf zal! Ga zo door ! Never koop ik meer een uitlaat ergens anders dan bij uitlaat discounter !
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.