Klooster

Materialen en prijzen zijn prima in orde echter de bezorging is langdurig met incomplete info en word aan de andere kant van de straat bezorgd en als je je pakket gaat halen zijn deze mensen enkele dagen weg.

Reactie UitlaatDiscounter.nl:

Beste Dhr. Klooster,
Wij hebben uitvoerig contact gehad over de "problemen" binnen uw bestelling.
Wij hebben geconstateerd dat de levering van de bestelde producten accuraat is uitgevoerd en netjes is aangeboden, ook heeft de koerier zoals het hoort een kaartje achter gelaten toen u niet thuis was.
Helaas is er geen contact vanuit u naar de koerier geweest. Voor de koeriersdienst is het gebruikelijk om de volgende werkdag meteen nogmaals langs te gaan om het pakket aan te bieden.
Ook dit is accuraat verricht en heeft de koerier het pakket nogmaals geprobeerd aan te bieden.
Dit is hem nogmaals niet gelukt omdat u niet thuis was, de koerier heeft zoals aangegeven op onze website de mogelijkheid om het pakket bij de buren aan te bieden.
Dit heeft de koerier gedaan en uw buurman heeft het pakket aangenomen.
Vervolgens heeft de koerier nogmaals een kaart in uw brievenbus achtergelaten zodat u weet waar het pakket is afgeleverd. (tevens ook vindbaar in de track and trace)
Helaas is het pakket niet opgehaald en is uw buurman op vakantie gegaan.
Doordat het pakket niet opgehaald is bij de buurman en de buurman op vakantie is gegaan heeft u het pakket pas 2 weken later kunnen ophalen.
Wij vinden het uiteraard erg spijtig dat u onze informatie incompleet heeft gesteld en dat u het pakket 2 weken later pas heeft kunnen ophalen.
Wij hopen uiteraard dat u verder wel veel plezier zal hebben van de producten en dat de auto maar weer veilig de weg op kan :D!
Team UD

Score voor UitlaatDiscounter.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Ruitenwissers