Janny

Zeer zeer slecht valse informatie verkeerde producten ontvangen teruggestuurd en dan niet zoals er op de site staat iDEAL betaald iDEAL u geld terug neeeee je mag de volle tien werkdagen op je geld wachten.
Super bedrijf NIET DUS

Reactie UitlaatDiscounter.nl:

Beste Janny de Otter,
Wij hebben een aantal keer contact gehad inmiddels zowel met u als met Mr. de Otter.
Wij hebben uitgelegd en besproken dat een foutief artikel besteld was in onze webshop.
Dit is helaas fout gegaan doordat er meerder types geschikt waren voor uw auto, dit had te maken met de motorcode van uw auto.
Ook hebben wij besproken dat retour wat wij hebben ontvangen in goede orde is ontvangen
En dat wij bezig waren met het verwerken van het terugbetaal proces.
Het retour proces mag normaliter 14 werkdagen duren, wij doen altijd graag ons best om het retour binnen de eerste week van aankomst te verwerken. Dit is in uw geval verwerkt na 7 werkdagen.
Echter vinden wij het uiteraard jammer en vervelend dat u het probleem anders heeft ervaren. Ook dit is telefonisch besproken met Mr. de Otter.
Mochten er nog eventuele opmerkingen of vragen zijn dan verneem ik dat graag van u :)!

Score voor UitlaatDiscounter.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Uitlaat