Begeleiding
Service
Voorbereiding

H.Visser

Zeer slecht geregeld. Als ik niet gebeld had, was er niemand geweest..."fout in het systeem".....tuurlijk. Weken van tevoren geregeld. Iedere keer een ander contactpersoon. Er zou een bijlage met gegevens van de contactpersoon verstuurd worden, niets ontvangen. Op de dag zelf, moest ik mijn hele programma omgooien om het spel toch te laten plaatsvinden. Ook erg duur in verhouding tot de gepresenteerde spellen. De dame van de begeleiding, ZZP-er, deed het wel prima. Geen aanrader.

de dame van de begeleiding, welke was ingehuurd

zorgvuldigheid, eerlijkheid, respectvol

Reactie Uitjes en Eten:

Beste Harry, bedankt voor je recensie. We snappen dat u niet blij bent geweest met de fout, waarvoor nogmaals onze excuses. Het was voor ons door een fout in het systeem echt overmacht, waar wij echt niks aan hebben kunnen doen. Wij hebben, in overleg met u én met uw goedkeuring, het uitje kunnen doorzetten (weliswaar op een ander tijdstip). In overleg hebben wij na afloop van het uitje nog een compensatie afgesproken. Wij betreuren dan ook het feit dat wij middels uw recensie op de hoogte worden gebracht over uw gevoel van deze dag. Klaarblijkelijk weegt de fout zwaarder dan onze extra inspanningen om voor jullie een leuk uitje te doen in Harderwijk. De fout in het systeem is inmiddels verholpen en hopen hiermee de komende klanten niet teleur te stellen.

Score voor Uitjes en Eten: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
spel expeditie Robinson