Begeleiding
Service
Voorbereiding

Goede sfeer, flexibele organisatie, lekker eten

Het was handig dat de begeleider flexiebel was om naar een door ons gewenst beginpunt te gaan. Daarnaast was het ook goed flexiebel te zijn in de voertaal. Ik heb pas laat doorgegeven dat we het programma graag in het Engels zouden willen doen en dat kon gewoon.
Het restaurant voor de samenwerking was goed gekozen. Het eten beviel iedereen goed.

Wij hebben gekozen voor een Engels programma omdat er een aantal niet-Nederlanders in de groep zaten. Het viel wel op dat sommige vertalingen van de opdrachten niet goed te begrijpen waren en een opdracht zou voor een helemaal buitenlandse groep ook niet op te lossen zijn geweest. Voor gemengde groepen zou het handig zijn als het spelmateriaal uit kaartjes bestaat waarop zowel de Engelse als Nederlandse tekst staat. En ik raad aan om de Engelse vertaling nog een keer goed te checken.
Daarnaast zij onze begeleider aan het begin dat we de uitleg van het spel niet hoeften te lezen. Hij zou alles uitleggen. Achteraf bleek dat het wel handig was geweest om zelf te gaan lezen. Ik begrijp dat de begeleider niet alles tot in het detail kan uitleggen. Persoonlijk zou ik het dan echter leuk vinden als de deelnemers aangemoedigd worden om het uitleg zelf alsnog te lezen.

Score voor Uitjes en Eten: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Levend Monopoly