Andre Matthijssen

Wij zijn blij dat wij jullie er zijn en dat waar wij de lift gekocht hebben ons er op hebben gewezen dat wij bij jullie alles kunnen kopen tweedehands dat scheelt veel maar ik heb wel een min puntje over de oude acu jullie vragen of ik die retoer wil sturen dat heb ik gedaan voor ons was hij kapot dus dat heb ik gedaan anders kannen er wij niets mee en weggooien is ook zonden dus ik heb hem naar jullie verstuurt ik dacht dat het versturen niet kost maar dat moest ik betalen € 6,95 om onze oude acu naar jullie retoer te zenden en die acu gaan jullie maken en verlopen geeft niet dat vindt ik ook fijn dat jullie dat doe daar zijn anderen weer goed mee geholpen en goed koop uit het is toch allenmaal al zo duur maat ik vindt dat ik u onze acu naar jullie retour dan vindt ik dat ik dan geen verzendt kochten hoeft te betalen dus als u gewoon een antwoordadres dan kocht het verzenden niets maar ondanks hoop ik dat jullie er ook iemand er blij meer kan maken wand wij waren ook blij met jullie dat jullie ons zo snel hebben geholpen bedankt

Score voor Tweedehandshulpmiddelen.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja