In eerste instantie niet positief.
Besteld en kreeg mail voor verwerking order en de leveringsdatum. Er gebeurde niets ,weer een mailtje gestuurd met dezelfde reactie, wordt doorgestuurd en de bestelling wordt klaargemaakt. Als ik dat niet gedaan had, had ik het nooit meer gezien en wel betaald.
Kan gebeuren maar een eerlijk antwoord met excuus was wel op zijn plaats geweest. Verder netjes bezorgd.
Reactie Tuinplant.nl:
Goedemiddag,
Wat vervelend dat u niet helemaal positief bent over de verwerking en levering levering. Echter vraagt uw opmerking wel om iets meer uitleg vanuit ons;
U heeft ons op donderdag een mail gestuurd en op die dag hadden we het bestelde boompje net ontvangen.
Omdat deze vrijdag niet meer mee kon en we op maandag niet bezorgen is deze op dinsdag bij u bezorgd. Naar onze mening hebben we u direct geantwoord op uw vraag en daarnaast z.s.m. alsnog geleverd.
We wensen u alsnog veel plezier met uw Euonymus op stam. Mocht u nog vragen hebben dan horen we die graag van u.
Met vriendelijke groet,
Team Tuinplant.nl