Tegenvaller!
Reactie Tuinplant.nl:
Goedendag,
We hebben ondertussen al contact gehad via de mail.
Sommige soorten worden inderdaad terug gesnoeid waardoor ze tijdelijk wat minder mooi zijn. Voor de planten is dit echter een stuk beter. (Ze ontwikkelen dan beter in de tuin)
In de rododendrons zaten nog wat uitgebloeide bloemen. deze halen we er niet uit omdat je dan vaak meer beschadigd, direct daaronder lopen de planten namelijk uit met nieuwe scheuten.
Over enkele weken horen we graag wat de situatie is!
Met vriendelijke groet,
Team Tuinplant.nl