Netjes op tijd geleverd. Mooie klimopplantjes, wel jammer dat meer dan de helft niet de bestelde hoogte had, terwijl je daar wel voor betaald.
Reactie Tuinplant.nl:
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de planten niet de juiste maat hebben.
Zou u ons hierover bericht willen doen via de mail met wat foto's?
We kijken graag mee en als het nodig is zoeken we ook echt naar een passende oplossing!
We wensen u wel veel plezier van de planten!
Met vriendelijke groet,
Team Tuinplant.nl