De planten waren allemaal een flinke maat kleiner dan besteld (alles besteld in de maat 60-80 (in sommige gevallen waren de kleinere niet leverbaar). Ontvangen planten van net aan 40 tot net geen 60 cm. Ik had voor 330 euro besteld. en door de kleinere maten dus 133 euro teveel betaald. Tuinplant.nl geeft aan dat ze te vroeg zijn afgestuurd en te kort aan groei hebben gehad omdat de vraag zo groot is. Ze willen compenseren met een zak mest. Dat kan toch niet? Als je weet dat ze te klein zijn, dan moet de prijs worden aangepast!
Reactie Tuinplant.nl:
Beste J. Gatersleben,
Heel vervelend dat u niet tevreden bent over uw bestelling.
We hebben inderdaad contact met u gehad over de geleverde planten.
Deze waren inderdaad niet heel dik aan de maat.
Echter het beeld wat u schets klopt niet helemaal.
We bieden klimplanten aan in diverse maten en per maat is het een andere leverancier.
besteld u een 60-80 dan nemen wij die af bij deze leverancier. (arbeid pot materiaal en plant)
Echter vroeg in het jaar waar ook uw bestelling nog onder valt zit de groei er soms nog niet helemaal in, en daarom ook het goede voorstel van mijn collega om u op onze kosten een zak mest na te sturen om ze wat meer te stimuleren. Op de foto's die u stuurde was dat ook goed te zien, en het waren zeker wel mooie planten! Nu zullen ze vast al prachtig staan bij u in de tuin.
Heeft u echter nu nog wel problemen dan horen we die natuurlijk graag.
Met vriendelijke groet,
Team tuinplant