Beukema

Helaas niet al te best. Na de bestelling duurde het dusdanig lang voordat ik bericht kreeg wanneer er geleverd zou worden dat ik zelf maar een mail heb gestuurd om te kijken of de bestelling wel door was gekomen. Hierop duurde het weer enorm lang voor er een reactie kwam. Tevens ook geprobeerd te bellen maar 'in verband met de drukte' geen gehoor. Tip:Mail en of bel snel terug en geef info . Het is niet erg om te wachten als je weet waar je aan toe bent nl. Ik heb een boompje en een haag besteld. De beukenhaag is het helaas niet gaan doen. Zag er om te beginnen al redelijk dood uit maar ik had nog hoop. Laatst toch maar alles eruit getrokken omdat alle struikjes op 1 na dood waren. Tja dan is het natuurlijk altijd een discussie of ik ze dood heb ontvangen of dat het door mijn toedoen komt. Dus ik heb hier niet over gecontact. Maargoed een maand later alsnog de narekening. Ik had immers alleen aanbetaald. Had dacht ik gelezen dat ik de 2de helft bij aflevering kon voldoen. Maar dat was dus niet aan de deur bleek. Even samen gevat; alles binnen het proces bestellen, leveren en betalen duurt te lang.

Score voor Tuinplant.nl: 0.5/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen? Nee