Assortiment
Winkel-uitstraling
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Bart ten Oever

Recent Truste bezocht voor oriëntatie op een nieuw bed. Daar waren we snel uit. De Carpe Diem Skaftö was by far het prettigste bed. Wat wij nog niet kende was het verstelbare heup-schouder gedeelte, waarmee je heel precies de hoogte voor de heup en schouders aan kunt passen.
We hebben het bed inmiddels een week staan en zijn er meer dan tevreden over. Wat ligt dat bed comfortabel. Het kost wat maar daar krijg je wel een perfect liggend bed voor terug. De prijs ben ik inmiddels al vergeten, aan het ligcomfort wordt ik elke dag herinnerd. En ja wat is goede nachtrust waard. We worden fitter wakker dan bij ons oude (water)bed.
Tsja en met een bed van 210x210 heb je ook wel een zeer ruim liggend bed.
Dan Truste: Fijne winkel en mooie vent die Fred, geeft je ruimte om te proberen, geen pushende verkoop bij Truste, maar wel goed advies en kennis van zaken.
De levering: We kochten het showroommodel en ja het voordeel daarvan is dat het een week later in huis stond. Overigens vakkundige lui.
Toe aan een nieuw bed: Ga dan zeker bij Truste langs.
Bedank voor de fijne service Fred

Ongedwongen verkoop
Top bedden
FIjn contact

Reactie Truste Slaapcomfort:

Beste Bart, dat is een mooie opsteker. Hartelijk dank. Jullie hebben inderdaad een mooi en zeker goed bed aangeschaft. Heel veel slaapplezier van jullie aankoop gewenst!

Score voor Truste Slaapcomfort: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja