Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Angela

4 jaar na aankoop van een Pullman matras, heb ik begin augustus contact opgenomen met Truste, omdat ik steeds meer klachten kreeg van de pocketveren, die erg voelbaar waren als ik op mijn rug lag.
Mij werd verteld, dat het wel even zou duren voordat de klacht in behandeling werd genomen, omdat veel mensen en bedrijven die maand nog vakantie hadden. Maar na 2 maanden (begin okt.) had ik nog steeds niets gehoord. Weer contact opgenomen met Truste, ik was in het vergeetboek terecht gekomen. Jammer, maar toen kwam Truste binnen een week kijken wat er aan de hand was. Daarna ging de klacht naar Pullman. Na een paar weken kreeg ik een keurig schoon/nieuw leenmatras van Pullman, zodat ze mijn matras konden beoordelen.
De klacht werd opgelost en in januari kreeg ik eindelijk mijn gerepareerde matras terug. Vanaf de eerste melding heeft het ruim 5 maanden geduurd dat alles rond was. Maar ik ben blij dat Truste en Pullman het allebei goed hebben opgepakt, zodat ik nu weer fijn kan slapen op mijn matras.

*Luistert goed naar de cliënt
*Komt altijd op afgesproken tijd.

*Als er beloofd wordt, dat je teruggebeld wordt, dat ook doen.
*Zorgen dat de administratie goed overgedragen wordt, zodat
mensen niet in het vergeetboek terecht komen

Score voor Truste Slaapcomfort: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja