Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Hans en Margaret Schoenmaker

Na een aantal beddenzaken bezocht te hebben zijn we bij de firma Truste terechtgekomen. Een firma met een ruime keuze in de beste en mooiste kwaliteitsmerken. Het is duidelijk dat kwaliteit hoog in het vaandel staat bij de firma Truste.

Geen opdringerige verkooppraatjes maar een goed en terzake-kundig advies.

Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Wij wilden graag "natuurlijk" slapen en onze keuze viel al snel op een bed van Kuperus. De eigenaar, Fred van de Veer, heeft ons uitstekend begeleid in het maken van de juiste keuzes. Absoluut een fijne en eerlijke verkoop.

De persoonlijke klantgerichtheid gaf ons ook een goed gevoel. Er werd onder andere meteen een matras met de juiste hardheid bij Kuperus opgevraagd om onze keuze mbt de juiste hardheid te kunnen bepalen. Niets is eigenlijk teveel.

Klantgerichtheid, vertrouwen en onderscheidend vermogen, uitdagingen die de firma Truste zeker waarmaken.

We kunnen niet anders zeggen dat het eindresultaat werkelijk prachtig is en uiteraard heerlijk slaapt.
De firma Truste geven wij dan ook hierbij een groot compliment en bevelen wij dan ook voor iedereen ten zeerste aan.

Deskundig Advies, Ruime Kwaliteitskeuze, Klantgerichtheid, Vertrouwen.

Telefonische bereikbaarheid

Score voor Truste Slaapcomfort: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja