Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Ron Walraven en Janny Hennequin

Wij wilden een boxspring en gingen bij Truste als eerste winkel naar binnen om eens te kijken. Er waren genoeg andere zaken in de omgeving om te gaan kijken. We zijn echter zo goed geholpen en van zeer deskundig advies voorzien dat we verder niet meer hebben geshopt. De keuze viel op een boxspring van Pullman en het bevalt uitstekend, wat een ontzettend fijn bed. Om uiteindelijk het juiste matras te kiezen, zacht, hard of iets daartussen in werden we heel goed geholpen. Ook de aflevering en montage geschiedde keurig, netjes en klantvriendelijk. Normaal ga je voor zoveel geld toch ook bij andere winkels naar binnen maar voor ons stond meteen vast dat we klaar waren. Inmiddels hebben we ook maar twee nieuwe Oostenrijkse dekbedden bij Truste gekocht. Kortom, een aanrader als je van plan bent om een nieuwe slaapkamer aan te schaffen.

Bij het zoeken naar het juiste matras gaan liggen op een hard matras en dan doordraaien naar het matras dat er naast ligt en dat bijvoorbeeld een zachtere is. Zo merk je duidelijk het verschil in plaatst van op te staan er omheen te lopen en dan weer gaan liggen!

Score voor Truste Slaapcomfort: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja