Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Angela

Mijn ervaring met Truste was zeer goed.
Vriendelijk personeel en er werd meegedacht welk bed geschikt zou zijn voor mij, omdat ik het gauw warm heb in bed.
Toen het bed gekocht was, wilde ik bij thuiskomst toch de kleur veranderen, geen probleem, ze hadden de order al doorgegeven aan de fabrikant, maar er werd meteen achter aangebeld. Dit is wat de klant graag wil.
Ze gaven meteen aan, dat een andere kleur poten dan mooier zou staan bij de nieuwe bestelde kleur bekleding. Zo gezegd zo gedaan.
Door de vakanties duurde het 6 weken voordat ik mijn boxspring in huis had, in plaats van +/- 3 weken.
Dit was van te voren gezegd, maar als je niet meer lekker slaapt op je oude bed, dan verlang je naar het nieuwe bed.
Precies na 6 weken kreeg ik het bed op de afgesproken tijd, alles werd keurig in elkaar gezet door 2 vriendelijke bezorgers en het verpakkingsmateriaal werd allemaal meegenomen.
Ook het oude bed hebben ze meegenomen, waar ik heel blij mee was, ik woon 3 hoog en ben slecht te been.
Ik ben heel blij met het bed, het was 3 dagen wennen, maar ik slaap nu hele nachten door. Heerlijk!

Goede uitleg
Bezorging prima
Het oude bed werd meegenomen

Score voor Truste Slaapcomfort: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja