Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

Istanbul

Slecht slecht slecht. Vlucht proberen te boeken zojuist. Kreeg ik na definitief boeken melding dat prijsklasse vol was en ik naar homepage terug moest voor actuele prijzen. Dit gedaan nogmaals via combideal proberen te boeken, alles opnieuw ingevuld weer zelfde melding. Gebeld met hun en kreeg mevrouw samantha aan de lijn die haar achternaam niet wilde noemen toen ik er naar vroeg. Maar goed zou wat problemen zijn met het systeem. Zou over een uur opgelost moeten zijn. Ik gaf aan van niet dat dalijk ook de prijs is aangepast. Zei ze nee nee meneer dat is niet. Over een uur nogmaals geprobeerd en weer niet gelukt. Belde ze me zelf terug dat het systeem nog niet in orde was en dat ze een oplossing had. Via een link kon ik het betalen. En dat was het dubbele van de prijs !! Dus echt een super oplossing. Dus heb netjes aangegeven dat het toch een lokkertje was om klanten binnen te halen en daarna opgehangen.

Reactie Triptime Vliegtickets:

U heeft een aantal maal een boeking proberen te plaatsen waarbij u bij de laatste stap een foutmelding kreeg dat de prijsklasse was uitverkocht. Hierop heeft u telefonisch contact met ons opgenomen. Wij hebben u aangegeven dat de prijzen zoals wij die van de luchtvaartmaatschappij via een geautomatiseerde systeem doorgestuurd krijgen niet actueel zijn. Dat u hierdoor een foutmelding kreeg. Vervolgens hebben wij telefonisch u geinformeerd over de actuele prijzen. Wij hebben u op geen enkele wijze gedwongen tot het plaatsen van de boeking voor de actuele prijs en betreuren uw opmerking dat het een lokkertje was.

Score voor Triptime Vliegtickets: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: