Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

Beste mensen,

We hebben onze tickets naar Turkije altijd hier gekocht.
Alleen laats per ongeluk hebben we de voornaam en achternaam op de verkeerde vakje ingevoeld .
Ze zijn ook nog op zaterdag en zondag dicht en niemand bereikbaar.
Wel kan gebeld worden als het een spoed is (als je in de vliegveld zit mag je bellen. Neem toch niemand op maar als je spoed kies wordt er €50 op rekening gebracht. Wat een top service zeg.

Na ja ik heb gekozen voor spoed te bellen en voorbereid ook nog €50 te betalen maar neem niemand op. Uiteindelik heb ik mail gestuurd en heeft iemand terug gebeld van uit TripTime.

Ik heb de verhaal vertel de er namen moes op de juiste vak ingevoeld worden, helaas krijg ik tehoren dat het niet meer mogelijk is en moest ik SunExpres bellen.Ook gebeld maar krijg ik te hoeren dat ik de ticet via andere agent gekocht hebt en daardoor kan alleen via Trip Time veranderd worden. Van beide kant top service. Niemand heeft ons geholpen.
Uiteindelijk door een verkeerde van invullen aan ons extra €100 gekost voor een nieuwe ticket. En bedankt. Bedankt TripTime voor jullie moeite en top service.

Helaas niet, zijn ze wekend nooit bereikbaar en door de week nar 17 uur niet meer bereikbaar.

Reactie Triptime Vliegtickets:

Bij het invoeren van de namen van de passagier wordt op onze reserveringspagina in het rood nadrukkelijk aangegeven dat u de namen van de passagier dient in te vullen ‘zoals vermeld in reisdocument’.
Dit betekent dat de namen uitgeschreven dienen te worden zoals dit vermeld staat in het reisdocument.
Dit wordt nadrukkelijk vermeld op de website om te voorkomen dat de passagier hinder zal ondervinden gedurende de reis.
Desalniettemin heeft u tijdens het plaatsen van de boeking niet de naam vermeld zoals dit ook in uw reisdocument staat vermeld.
Indien de gegevens zoals vermeld in het reisdocument niet overeenkomt met de gegevens zoals bekend bij de luchtvaartmaatschappij, dan is het check-in personeel genoodzaakt om u volgens het APIS* regelgeving tot de vlucht te weigeren.
*De luchtvaartmaatschappijen zijn verplicht ‘AdvancePassenger Information’ (APIS) te verzamelen en aan te leveren aan grensautoriteiten van bepaalde bestemmingen.
Hieronder valt identiteitsinformatie zoals vermeld in het reisdocument en basis vluchtinformatie, deze informatie dient strikt overeen te komen zoals vermeld in het reisdocument.
Wetgeving dwingt luchtvaartmaatschappijen het APIS proces en de kwaliteit van deze informatie correct aan te leveren.
Passagiers mogen niet mee aan boord indien de gegevens niet juist zijn aangeleverd.
Derhalve kan dit voor luchtvaartmaatschappijen leiden tot hoge boetes of zelfs het intrekken van licenties om op een buitenstation te opereren, indien zij niet in staat zijn te voldoen aan de APIS regelgeving.
Voor wat betreft uw opmerking dat wij op zaterdag en zondag niet bereikbaar zijn het volgende.
Buiten kantoortijden kunt u ons reguliere telefoonnnummer 0758200115 bellen.
Direct nadat u word verbonden krijgt u van het antwoordapparaat te horen dat u voor spoedgevallen één kunt intoetsen.
Nadat u één heeft ingetoets, kunt u een bericht inspreken waarna wij u direct terugbellen.
Uit onze gegevens blijkt dat u op zaterdag 24 november, één dag voor uw vlucht de spoeddienst heeft ingesproken.
Vervolgens hebben wij uw teruggebeld.
Telefonisch heeft u aangegeven dat u als achternaam een verkeerde naam heeft ingevuld, namelijk de tweede voornaam.
Wij hebben u aangegeven dat de ticketvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij een naamswijzigig niet toelaten.
Hierop heeft u aangegeven een nieuwe vliegticket te gaan boeken.
Wij betreuren het dan ook dat u in uw review een beeld schets dat wij u met de spoeddienst niet van dienst zijn geweest.

Score voor Triptime Vliegtickets: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: SunExpres Vliefticet