Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

Faruk ozturk

Mijn ervaring was uur wachten bij de schiphol voor de sunexpress. Want ik stond niet in het vlucht lijst. Want jullie hebben mij niet aangemeld naar sunexpress. Als vluchtuig vol zat ik kon de niet mee naar Turkije. Dus mijn vakantie dagen en alle planingen ging haast weg... Nooit meer via jullie boeken echt. En ik raad het aan niemand.en ik zal het aan iedereen vertellen. ?k vind het super slordig.. ?k werd niet goed geholpen, geen sorry gezegd niks.. Slecht ervaring geweest

Reactie Triptime Vliegtickets:

Allereerst erg vervelend om te vernemen dat u hinder heeft ondervonden bij de uitvoering van uw reis.
Wij hebben het e.e.a. gecontroleerd en kunnen u als volgt berichten.
Reglemantair gaan de check-in balies van de luchtvaartmaatschappijen 2 uur voor vertrek open. De namenlijsten worden , afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij, kort voor het openen van de check-in ingelezen in het check-in systeem. In uw geval, bij de heenvlucht, was de check-in balie 3 uur voor vertrek al geopend. Dit was 1 uur eerder dan gebruikelijk. Hierdoor waren de namenlijsten nog niet ingelezen in het check-in systeem waardoor u hinder heeft ondervonden. U heeft als gevolg hiervan telefonisch contact met ons opgenomen waarna binnen 15 minuten uw naam zichtbaar was in het check-in systeem.
Wij excuseren ons voor de ontstane situatie en zullen in het vervolg er toezicht op houden om herhaling te voorkomen.

Score voor Triptime Vliegtickets: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: