Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

bulut

Een bedrijf dat on eerlijk vliegtickets vrrkooot aan minderjarige kinderen.
Waar MENSSEN net het recht hebben bellen situatie uitleggen om.dd koop terug te draaien om o.a dat verkeerd koop is vericht.
mijn mening is bedrijf is gericht alleen geld te verdienen en niet hoe wat geen interesse.
Als maar triptime geld binnen komt.

mvg/familie bulut

eerlijk zijn met verkoop!

Reactie Triptime Vliegtickets:

Er is een boeking geplaatst en betaald van een dermate hoog bedrag. U heeft 20 dagen na het plaatsen van de boeking pas melding gemaakt dat uw minderjarige kind heeft geboekt.U heeft veelvuldig mailcorrespondentie gehad met ons. Gedurende alle mailcorrespondentie heeft u op geen enkele wijze aannemelijk kunnen maken dat de boeking door een minderjarige is geboekt en betaald. Sterker nog, gezien de feiten en omstandigheden is het aannemelijk dat de boeking door u, door een door u gemachtigde of door een derde met uw medeweten rechtsgeldig is geboekt. Wij hebben u alle medewerking verleent om ons van de juiste stukken te voorzien en deze te weerleggen om aan te tonen dat de boeking door een minderjarige is geboekt en betaald. Helaas is is deze informatie nimmer aan ons verstrekt.

Score voor Triptime Vliegtickets: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: 3 vliegtickets naar turkije door minderjarige