Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

Halise Köycü

Altijd wel netjes geweest, behalve afgelopen keer!! Ik zal het eens uitleggen; Vlucht : Onur Air Maandag 03-04-2017 11:15 van Ataturk Airport naar Amsterdam Schiphol. Eenmaal aangekomen bij het check in balie op Luchthaven Ataturk Airport kreeg ik te horen dat ik niet kan worden toegelaten in het vliegtuig omdat ik ' geen ticket' heb. Gelukkig had ik het nog uitgeprint en in mijn handen zodat ik een bewijs had dat ik wel een ticket had. Ik werd doorverwezen naar een service & sales balie. Daar aangekomen zei de meneer dat TRIPTIME mijn vlucht niet had doorgegeven.. Of ik had de optie om naar Triptime Nederland te bellen maar ik kan op geen enkel manier bellen vanuit het buitenland. Onur Air voelde zich ook niet verantwoordelijk om mij te helpen, dus kreeg ik een nieuwe ticket aangeboden. Met veel stress en paniek op het luchthaven ben ik een mevrouw tegengekomen die ook hetzelfde probleem had. Zij kon gelukkig wel bellen en heeft ze de spoedlijn van Triptime gebeld met de hoop dat we teruggebeld zouden worden. Enkele tijd later werden we terug gebeld en kreeg zij het PNR nummer door zodat ze nog net op tijd kon inchecken. Meneer aan de lijn heeft mij ook wel geholpen maar toen ik het probleem vroeg kreeg ik als antwoord ; 'Mevrouw u heeft 2 opties, 1. Of ik ga u PNR nummer zoeken en doorgeven - 2. ik ga u nu het probleem uitleggen en daar blijft het dan bij. '
Nou vraag ik me het volgende af; Excuses maar ik mag toch wel weten waarom ik zoveel stress heb moeten meemaken ?
Als het een SPOED lijn is gaat het wel meestal om een stressmoment wat opgelost moet worden. Waarom krijg ik zo een reactie wat heel bot en asociaal overkomt terwijl ik daar op het luchthaven sta met zweet en tranen?
Stel dat ik mijn reddende engel niet tegenkwam, kunt u zich dan voorstellen hoe ik mezelf zou voelen en wat ik mee had moeten maken OMDAT Triptime mijn PNR nummer niet heeft doorgegeven? Althans wat ik heb gevoeld wens ik niemand..
Ik persoonlijk vind het situatie onacceptabel en de verantwoordelijkheid als een bedrijf zoals TRIPTIME om dit weer recht te zetten. Ik koop al jaren mijn tickets van Triptime en maak er ook echt reclame van, maar zo iets maak ik voor het eerst in mijn leven mee.

Geschrokken en met tranen in mijn ogen ben ik nog net op tijd mijn vlucht in kunnen stappen, maar zoals ik het al eerder heb vermeld het kon ook anders aflopen als ik mevrouw niet tegengekomen was.
Jammer..

Graag verwacht ik een reactie terug..

Halise Köycü

Score voor Triptime Vliegtickets: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: Ticket vanuit Istanbul naar Amsterdam