Wei

Denk goed na voordat je met Traprenovatie Expert een overeenkomst afsluit.

Aan de buitenkant lijkt Traprenovatie expert een bedrijf wat graag bij jou een trap wilt komen plaatsen. Met mooie kreten zoals 20 jaar garantie op de renovatie geplaatst door vakkundig materiaal en het beste materiaal.
Echter zodra je vragen begint te stellen over deze “ mooie kreten “ begint men terug te deinzen en zelfs vijandig over te komen. Zoals mij is overkomen met een medewerker van traprenovatie expert in de fluweelgrotten van valkenburg. Vragen over de eigen voorwaarden op hun eigen website werden neergezet als nonsens. Het is duidelijk dat de medewerkers van traprenovatie expert geen ervaring hebben met klanten die wel duidelijkheid willen over afspraken.
Traprenovatie expert heeft daarnaast duidelijk laten weten in een persoonlijk boodschap dat zij niet gediend zijn van klanten welke specifieke vragen stellen over de afspraken tussen bedrijf en klant. Een traprenovatie is duur en het moet een goed doordacht besluit zijn.

Reactie Traprenovatie Expert-NL:

Beste Heer Cheng,
Wij betreuren eveneens het feit dat we niet, met wederzijds vertrouwen in een goede afloop van uw project, tot zaken zijn kunnen komen. Zoals reeds eerder aangegeven hebben wij service, kwaliteit, tevreden klanten en wederzijds vertrouwen in een hoog vaandel staan. In dit specifieke geval ontbrak het laatste: dat heeft ons doen besluiten onze offerte in te trekken.

Score voor Traprenovatie Expert-NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: