Johan Schurmann

Vandaag om 15 uur iemand langs geweest. Vriendelijke meneer, tot hij mijn prijs voor onze trap aan het berekenen was.

Bij ons gaat het om een smalle draaitrap, 2 verdiepen. Daarom zouden we de leuning verwijderen en nieuwe treden op de ijzeren trap laten bevestigen. Ik had dit aan haar verteld, de mevrouw van traprenovatie-expert. Die zei tegen mij, dat de prijs begint bij 2000 euro (per verdiep).

Dus die meneer bij mij, die de prijs aan het berekenen was, kwam al voor het eerste verdiep op meer dan 3500 euro. Hij was aan het berekenen wat het 2de verdiep zou kosten. Ik zei tegen hem dat het niet nodig was verder te berekenen, omdat het richting 7000 euro ging. Toen ik zei van die 2000 euro, begon hij over een auto, en als je daar opties bij neemt gaat de prijs ook omhoog. Ik zei tegen hem dat ik geen opties genomen had, enkel de trap. Hij zei zeker 10 maal "vanaf 2000 euro".

Die mevrouw aan de telefoon die de afspraak had gemaakt wist dat het over een draaitrap ging. En je moet weten dat de reden dat ik deze renovatie wou, is omdat de trap heeeeeeeel smal is. Dus 2000 euro is een trap van 40 cm?????

Sorry, maar van 4000 euro naar 7000 euro, voor een smalle trap, is pure oplichting.

Je mag altijd commentaar geven als ik verkeerd ben.

Reactie Traprenovatie Expert-BE:

Beste meneer Schürmann,
Wij betreuren het ten zeerste dat u ervoor kiest om deze digitale weg te bewandelen om uw onbegrip uit te spreken.
Nogmaals zouden wij u er op willen attenderen dat een traprenovatie maatwerk is. Er kan dus pas ter plaatse een prijsofferte worden opgesteld. Wat in uw ogen misschien standaard lijkt, kan in werkelijkheid juist het tegenovergestelde doen bewijzen.
Daarnaast bent u niet opgelicht, u heeft kosteloos een advies op maat gesprek voor uw trap(pen) gehad. Hierin bent u vrij om ja of nee te zeggen. En u heeft ervoor gekozen om niet met de prijsofferte akkoord te gaan.
Met vriendelijke groeten,
Traprenovatie Expert

Score voor Traprenovatie Expert-BE: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: