Meer aandacht voor details gewenst

Overall zijn wij erg blij met de kleur en het uiterlijk van de houten jaloezieën. Bij de montage liepen wij wel tegen een aantal punten aan waar wij minder blij mee zijn. Welke in onze ogen beter/anders kunnen.

Bij het inmeten hebben we voor de touwtjes een keuze gemaakt aan welke kant deze bediening moet komen. Bij de brede jaloezie zitten de touwtjes voor het ophalen en het openen aan één kant. Bij de smalle jaloezieën echter aan twee kanten, terwijl wij hier ook één kant hebben gekozen ket de adviseur. Waarom moet je dan een keuze maken? Hier hadden wij nu een andere verwachting van.

Bij de twee smalle jaloezieën in de erker aan de zijkanten was het onmogelijk om voldoende ruimte te vinden om er twee bevestigingonderdelen in te klikken. Nu hangen deze smalle jaloezieen op 1 i.p.v. 2 steunen.

Bij 1 jaloezie is het binnenwerk wat naar binnen gedrukt waardoor het aan de buitenkant niet netjes in de openingen van de ‘bak’ valt. Bij de andere jaloezieën is dit wel het geval. Dit is balen als je weet hoe het ook kan zijn.

De afdeklatten voor aan de voorkant zijn een mooie strakke afwerking. Door de plaatsing in de erker worden de zijkanten tegen de afdeklat aan geplaatst van de grote jaloezie. Hierdoor ontstaat een grote kier in de hoek tussen de jaloezieën. Als oplossing kan de lange afdeklat worden ingekort. Dergelijke aanpassingen hadden wij, zeker gezien het inmeten van de jaloezieën, niet verwacht.

moet er een stuk af worden gehaald om te zorgen dat de zijkanten in het midden van het raam vallen i.p.v. aan de zijkant.

Reactie Topjaloezieen.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review.
Vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen, helaas zonder resultaat. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice?
Team Topjaloezieen.nl

Score voor Topjaloezieen.nl: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja