Hoe heeft u onze bezorging/montage service ervaren?
Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

A. Brouwer

3x ander bed gekregen. Tussendoor 7x monteur geweest. Laatste bed door monteur zodanig slecht geinstalleerd dat het ontzet was. Wilde na drama met 3e bed geld terug, maar dat bleek nog maar 200 Euro waard te zijn. Ook bleek toen opeens de garantie te zijn verlopen, wat vreemd was omdat het bed er pas een paar dagen stond. Geen aanrader !

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Beste mevr Brouwer, service en klant tevredenheid is voor ons heel belangrijk. Wij hebben dan ook ons uiterste best gedaan in uw situatie. Helaas bleek uw klacht telkens weer te liggen bij uw persoonlijke omstandigheid en niet bij een gebrek van het product zelf. Toch hebben wij alsnog een bed volledig voor u persoonlijk aangepast en hebben wij telkens geluisterd naar uw klacht en deze onderzocht, volledig op onze eigen kosten. Helaas mocht niks baten. Ons laatste voorstel waarin wij u flink tegemoet gekomen zijn bent u niet op in gegaan en uw tegen voorstel was simpelweg niet realistisch na al deze maanden van gebruik. Wij vinden het zeer spijtig dat u na 5 maanden laatste contact alsnog via deze weg van u laat horen. Wij hebben ons uiterste best gedaan om er met u uit te komen en betreuren het voor u zeer dat het voor u persoonlijk nooit goed genoeg is geweest. Uiteindelijk is hoe dan ook deze situatie voor niemand wenselijk en ik hoop voor u dan ook het aller beste.

Score voor Thuiszorgbed Voordeel: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
H/L bed elektrisch