Ron Pelsmaeker

"Feel good" sieraden

Jouw ervaring

Miranda en de sieraden die zij aanbiedt, doen haar bedrijfsnaam eer aan. Eerst heb ik voor mijn dochter, haar mama en mijzelf een Boedhistisch geboortedag-hangertje besteld. Iedere geboortedag heeft een andere kleur en staat voor een aantal specifieke persoonseigenschappen. Je krijgt van iedere handeling netjes een Emailbevesting (bestelling en betaling). Binnen 72 uur lag het pakketje in de brievenbus.

Via Email heb ik de opmerking geplaatst, dat ik ook graag de kralenketting met levensboom-hanger had besteld, maar dat die helaas niet meer leverbaar was. Binnen 24 uur kreeg ik een persoonlijk antwoord van Miranda, dat zij in het weekend opnieuw ging inkopen bij de maker ervan en er eentje zou meenemen. Op zondag stuurde Miranda mij een Email met de mededeling dat de ketting weer leverbaar was. Ik heb 'm onmiddellijk besteld en 48 uur later had ik 'm in mijn handen. Kijk op de website ... de ketting is echt heel gaaf!

Things that make you feel good ... dat geldt voor de sieraden, maar zeker ook voor de persoonlijke en servicegerichte aanpak van Miranda!

Enige minpuntje: de dunne, gele touwtjes die bij de geboortedag-hangertjes worden geleverd. Zo lelijk. Gelukkig had ik drie suede veters opgenomen in mijn bestelling.

Score voor Thingsthatmakeyoufeelgood.nl: 4.5/5
Zou je ons aanbevelen? Ja