Sharon

Door ziekte heb ik in mijn jeugd nauwelijks scholing gehad, waardoor ik eigenlijk ook nooit goed geleerd heb, om (theorie)te leren. Een boek zorgde letterlijk voor error in mijn hoofd, waardoor ik de stof niet op kon nemen. Nu ik eindelijk gezonder ben en goedkeuring had gekregen om mijn rijbewijs te mogen halen, ben ik dus op zoek gegaan naar een manier, waarbij ik mondeling theorie zou kunnen leren én ik het ook zou begrijpen. En zo kwam ik bij theoriegarant terecht. Hoewel ik echt super onzeker was, of ik de lesstof in me op kon nemen, ging het eigenlijk best goed. Dit komt vooral door de manier hoe het gecommuniceerd wordt. Namelijk op een leuke, positieve manier en met een tikje cynisme en humor. Hierdoor ben ik vandaag ook in 1 x geslaagd. Ze hebben geen idee, hoeveel vrijheid me dit gaat brengen... Hoewel ik natuurlijk ook nog wel praktijk examen moet doen. Door hun is i.i.g de eerste stap, na jaren van onzekerheid, gezet! Een dikke aanrader dus. Als je op let in de les, kan je niet anders dan slagen!! Bedankt theoriegarant!

Reactie Theoriegarant.nl:

Bedankt voor je review!!

Score voor Theoriegarant.nl: 5/5
Beveel je de opleiding aan? Ja
Aangekocht product: