Niet erg te spreken over het retourbeleid....nog even afgezien van t feit dat het bestelde jurkje niet aan de verwachtingen voldeed.
Je moet een hoop gedoe uitvoeren eer je je pakje terug kunt sturen...verder betaal je verzendkosten en dan nog eens retourkosten...dus haast 12 euro kwijt en niet eens een jurkje of iets anders....nee louter en alleen voor brengen en retouren...verder heb ik gisteren t pakje geretourneerd en is t maar afwachten of ik een track & trace code krijg en mijn geld???

Reactie Fashion Musthaves:

Beste Musthaves Shopper!
Wat vervelend dat jouw bestelling niet aan je volwachtingen voldoet en dat jij het pakketje retour hebt gestuurd. De retourkosten van een pakketje zijn inderdaad voor eigen rekening, dit staat aangegeven op onze website. Er zijn verschillende manieren om jouw pakketje retour te sturen, wij adviseren altijd om het pakketje via Returnista (DHL) retour te sturen gezien hier de kosten het laagst zijn (maximaal €4,99).
Wanneer jij jouw gehele bestelling retourneert dan zullen wij ook de gemaakte verzendkosten van €4,95 weer voor je crediteren! Zo heb je zelf alleen de retourkosten hoeven voldoen.
Je geeft aan dat jij nog geen track & trace code hebt ontvangen, deze krijg je via Returnista per mail (wellicht is deze in de spam terecht gekomen). Als je het pakketje via PostNL retour hebt gestuurd dan heb je de track & trace code bij het postkantoor ontvangen.
Zodra jouw pakketje bij ons retour is gekomen, ontvang jij de retourbevestiging per mail en zullen wij jouw retour binnen 7 werkdagen voor je verwerken en crediteren!
Hopelijk zien wij je toch eens terug bij ons in de webshop! Indien je vragen hebt over een item dan zullen wij je hier zo goed mogelijk mee verder helpen zodat retourneren hopelijk niet meer voor hoeft te komen!
Team TheMusthaves

Score voor Fashion Musthaves: 2/5