Alejandra Schilling

Zelf retourkosten betalen, wist niet dat het mogelijk was bij online shoppen.

Reactie Fashion Musthaves:

Hi Alejandra,
Wat jammer om te vernemen dat jouw Musthave(s) niet naar wens zijn en dat je deze retour wilt sturen (of inmiddels al retour hebt gestuurd). Voor het retourneren staat op de bijgeleverde pakbon beschreven hoe deze procedure in gang gezet wordt.
Zowel op deze bon als op onze website staat aangegeven dat de kosten van de retourzending voor de rekening van de verzender zijn.
Bij de verzendkosten (om het pakketje naar jou te versturen) komen we je tegemoet door het verschil in bedrag voor onze rekening te nemen, daar het verzenden van dit pakket ons €6,95 kost brengen wij hiervoor slechts €2,95 in rekening. Heb jij een bestelling van boven de €75,00, dan nemen wij de gehele verzendkosten (om het pakketje naar jou te versturen voor onze rekening).
Komt het pakketje in zijn geheel retour? Dan komen de verzendkosten van €2,95 (welke zijn gemaakt om het pakketje van ons naar jou te versturen) te vervallen.
Past het retourpakket door de brievenbus? Dan betaal je slechts €4,35 voor de verzending. Te groot voor de brievenbus? Dan kan hij voor €6,95 worden opgestuurd middels pakketpost. Laat voor de zekerheid altijd bij een postkantoor checken of het daadwerkelijk door de brievenbus past! Sorteermachines hanteren namelijk een minimale brievenbusgrootte waar hij nog doorheen moet passen.
Let op: zorg altijd dat je een Track & Trace-code krijgt en bewaar die goed totdat wij het pakketje in goede orde hebben verwerkt!
Mocht je nog twijfelen over een bepaalde maat of kleur, neem dan gerust even contact met ons op. Wij zullen je altijd een passend advies geven waardoor retourneren bijna niet meer aan de orde zal zijn ;).
Wij zijn er druk mee bezig om in de nabije toekomst een groot gedeelte van de retourkosten voor onze rekening te kunnen nemen. Houd onze nieuwsbrief en website goed in de gaten!
Mvg, Team The Musthaves

Score voor Fashion Musthaves: 0.5/5