Klantenservice

Mvdi

Niet tevreden. Op 11-2 (zondag) scherm kapot laten vallen, op 12-2 laten maken en daarna gezocht voor een glas screenprotector. Omdat ik deze snel nodig had, aangezien mijn pas gemaakte scherm nu geen bescherming had, heb ik hem bij jullie rond 17:55 via bol.com (wist noet dat jullie een eigen site hadden) besteld om hem de volgende dag nog in huis te hebben. Dat is namelijk jullie belofte. Ik kan aan de tijd van de emailsbevestiging bewijzen dat ik hem echt optijd heb besteld. Bij andere webshops was hij goedkoper, dus ik heb alleen voor de snelle levering meer betaald.

Ik kreeg pas de volgende dag bericht van verzending, wat ik al raar vond. Maar de leverdatum stond nogsteeds op 13-2. Helaas is deze niet gekomen. Toen ik hem de 2e dag wel ontving, heb ik hem er meteen op gedaan. Wat blijkt, de randen plakken niet! Ik heb enkele glaasjes op verschillende telefoons (ook op deze) geplakt die altijd perfect zaten, dus het lag niet aan mijn manier van "zetten".

Dus: levertijd niet waargemaakt. Glaasje is niet goed. Normaal ben ik niet zo "streng" met levertijden, maar zoiets bestel je omdat je het nodig hebt. Dan blijkt ook nog eens dat hij niet goed plakt, wat natuurlijk betekent dat hij alsnog kwetsbaar is. Had het ook ergens anders kunnen bestellen voor minder op deze manier. Echt jammer.

Score voor Telefoonhoesje.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Screenprotector galaxy s7