Erik Klein

Juiste product geleverd

Sneller leveren

Reactie Technirub International B.V.:

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling en voor het delen van uw feedback. We willen graag enkele punten verduidelijken met betrekking tot de verzending van uw bestelling.
Uw bestelling werd geplaatst tijdens de periode waarin ons bedrijf gesloten was vanwege vakantie. Dit heeft helaas geleid tot een vertraging in de verzending van uw producten, wat niet aan onze normen voldoet. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Tijdens de vakantiesluiting hebben we specifieke informatie over mogelijke vertragingen duidelijk vermeld op onze website om klanten op de hoogte te stellen van de situatie. We begrijpen echter dat deze informatie soms over het hoofd kan worden gezien, en we zullen intern kijken naar manieren om onze communicatie te verbeteren.
Nogmaals dank voor uw begrip en uw bestelling. We vertrouwen erop dat uw producten aan uw verwachtingen zullen voldoen, en we zien er met enthousiasme naar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Technirub Team

Score voor Technirub Vizo International B.V.: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: ?