Hoe beoordeelt u de aanpak van de trainer?
Hoe waardert u de training?
Wat vindt u van de organisatie van de training?

Gavita International b.v.

Zakelijk Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Vooraf was het mijn insteek om vooral mijn schriftelijke vaardigheden te verbeteren. Een groot deel van de training is ook spreekvaardigheidstraining geweest wat uiteindelijk ook een positieve bijdrage heeft geleverd.
Onze trainer David heeft de training heel goed afgestemd op onze wensen en daarmee de efficiëntie van de training geoptimaliseerd.
Het heeft me verbaasd hoe snel mijn grammaticale kundigheid zich heeft verbeterd over de afgelopen 10 weken. Dank dus daarvoor.

Hierboven ook al kort beschreven.
Het was erg aangenaam dat de soms pittige lesstof met wat humor gebracht kon worden. Dat maakte de lessen niet saai of moeilijk.
De afstemming van de inhoudelijke materie op onze wensen werkte erg goed, dat heeft ons echt een flinke boost gegeven in ons vermogen Engels te spreken en schrijven. Dank dus David!

Belangrijkste voordeel is dat de grammaticale opbouw van zinnen sterk is verbetert. Dit helpt goed lopende teksten te schrijven en ook bij het spreken in Engels mezelf beter te verwoorden en minder Dunglish te gebruiken.
Belangrijk is om deze oefening door te zetten, maar we hebben duidelijk de nodige basis neergezet om dat zelfstandig voort te kunnen zetten.

Score voor Taleninstituut: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja