Roy

Vrij slecht.
Ik heb 20-08 een bestelling gedaan met aanvraag levering 06-09 en bevestiging leveringsdatum, netjes gekregen. Uiteindelijk op de dag van levering rond 14.00 gebeld hoe laat ik de levering kon verwachten, het was druk en ze zouden terugbellen. Om 16.00 geen telefoon gehad en opnieuw in de telefoon geklommen, toen was er om 15.40 uur een mail verzonden dat mijn bestelling een dag later zou komen. Aan de telefoon excuses over vakantie en drukte enz.

Wat mij stoort is dat ik er zelf achteraan moest, dan ook nog eens niet goed en netjes geholpen wordt. Vervolgens diezelfde avond een mail stuur over de gang van zaken en daar geen enkele reactie op krijg. Ik had mensen staan om een plafond te maken op de dag na levering die vervolgens zonder materiaal stonden wat ruim vooraf besteld is (ook gezien de beloofde levertijden) met bevestiging levering enz.

Aan de telefoon enkel wat excuses en geen reactie op een mail van ontevredenheid. Ik betaal flink voor de leveringskosten en uiteindelijk krijg ik in ieder geval zeker geen waar voor mijn geld. Gelukkig was het product verder prima maar de gang van zaken is ronduit schandalig. Het geld is binnen, dagje later leveren jammer dan (de ingehuurde mensen kosten me geld) en verder kijken we er niet meer naar om.

Ja, niet reageren

Op tijd leveren en communiceren met je klanten en fouten recht zetten

Score voor Systeemplafondplaat.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Zwart gipsvinyl