Demis vd VenDe Waai

Is de 2e keer dat we bestellen en beide keren netjes geholpen

Ik heb eerst telefonisch contact gehad omdat er enige twijfel was over welke platen we nu moesten hebben. Er werd toen uitvoerig de tijd genomen om de opties te bekijken en er zijn zelfs nog proefstukjes opgestuurd.

Op een bouwterrein snap ik de aflevering met een kooi aap, maar bij een school zoals in ons geval of bestaand bedrijf vind ik dit een zeer vreemde keuze. Niet alleen omdat je niet overal door kunt, maar ook omdat de pallet niet binnen afgeleverd kan worden en je dus als klant wordt gedwongen de pallet handmatig af te laden om de spullen binnen te krijgen. Nu hebben wij hier de mogelijkheid om een extra grote poort te openen, maar zou je dat niet hebben dan hadden we 40 meter moeten sjouwen met de pakken om het binnen te krijgen, Iets waar je met een stapelaar geen last mee ondervind en de spullen ook netjes binnen in het gebouw kunt zetten zoals het mijn inziens ook hoort. Ik heb dit ook al aangegeven bij een van uw medewerkers dat ik het niet zo vind kunnen en die vergeleek het met als je een pakketje bijvoorbeeld DHL besteld het ook voor aan de deur wordt afgegeven. Dat vindt persoonlijk een vreemde vergelijking.

Score voor Systeemplafondplaat.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Pallet plafondplaten