Oguzhan

Ik wacht nog steeds heb vorig jaar 2022 juni getekend via vereniging eigenhuis met een bevestigde afspraak met project plannig voor oktober 2022. En toen… begon de uitstel. Hetzelfde mailtje elke maand (dat accepteer je een aantal maanden, door de situatie), maar het is nu Mei 2023! En nog steeds geen indicatie wanneer er iets gaat gebeuren.

Er is mij zelfs aan de telefoon verteld na 6 maanden wachten dat het geen probleem is als ik ervan af zie. Jah dat geloof ik graag met de verdubbelde bedragen om zonnepanelen te plaatsen. Afzien is dus ook geen optie meer.

Wanneer krijgen wij de pannelen?

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Oguzhan,
Bedankt voor uw bericht. Via de mail houden wij u op de hoogte. Wij kunnen nog niet zeggen wanneer wij bij u kunnen installeren. De wachttijden tot installatie zijn het afgelopen jaar enorm opgelopen door een tekort aan materialen en technisch personeel. Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelen. Hopelijk kunnen wij snel een datum met u prikken.
Hier kunt u meer informatie vinden over de wachttijd tot installatie: https://www.sungevity.nl/faq-installatie/
Marco van Sungevity.

Score voor Sungevity Nederland: 1/5