Ingo

Het offerte traject verliep heel goed, goede snelle en open communicatie, maar zodra de opdracht was geplaatst en een Project leider zou worden toegekend begonnen de problemen.
Wij wachten inmiddels bijna 1 jaar op de installatie van onze 29 zonnepanelen. Overal om ons heen zien wij lever/installatietijden die vele malen korter zijn. Van Sungevity krijgen wij alleen algemene statements (we zijn er mee bezig). Ook als je vraagt/belt kom je niet verder dan 'we doen ons best'.
De materialen zijn inmiddels goed leverbaar (dat mag ook wel na een jaar wachten) en nu wordt het gegooid op installatie capaciteit. Dit in gewoon planbaar (je weet immers hoeveel panelen er per dag geïnstalleerd kunnen worden) en dus zou Sungevity ook een inschatting moeten kunnen geven, maar nog steeds ontvangen wij geen antwoord op onze mails (ook niet na toezegging via telefonisch contact), maar alleen algemene mails.

Ik ga maar niet uitrekenen hoeveel besparing/saldering ik inmiddels gemist heb..... wie zou dat gaan betalen?

Ik hoop snel mij review te kunnen aanpassen, maar heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.....

Reactie Sungevity Nederland:

Beste I. Gatzen,
Bedankt voor uw bericht! Wij vinden het ook erg vervelend dat we u op dit moment nog geen indicatie kunnen geven wanneer we uw installatie uit kunnen voeren. Wij hadden dit ook graag anders gezien en het spijt ons u op dit moment nog niet anders te kunnen berichten. Het klopt dat er een tekort is aan installatie personeel, maar we werken er hard aan om naar oplossingen te zoeken en daarbij uw installatie zo snel mogelijk uit te laten voeren.
Zodra wij de opdracht in kunnen plannen nemen wij contact met u op. We houden u via de e-mail op de hoogte.
Steven van Sungevity

Score voor Sungevity Nederland: 1/5