Jeroen Troost

Panelen installeren is één ding, zorgen dat na installatie ook service wordt verleend waar nodig is een tweede. Ik zit al sinds 1 juni 2022 zonder opbrengst van de zonnepanelen. Ik ben hier al sinds 5 juni in overleg met sungivity. Op moment schrijven (19 juli) heeft sungivity nog steeds niets gedaan, met als excuus dat het installatiebedrijf geen tijd heeft of niet reageert. Zelf reageert Sungivity ook heel laat of helemaal niet. Dat sungivity voor service doeleinden een extern installatiebedrijf inhuurt is hun keuze, maar zou niet mijn risico moeten zijn. De laatste "toezegging" was op 7 juli (Sungivity: "De melding ligt bij het installatiebedrijf die nog niet gereageerd hebben, zij beloven dit morgen (8 juli) wel te doen."). Het is voor mij eigenlijk niet meer verrassend dat sungivity sindsdien niets meer van zich heeeft laten horen.
Zeer zeer slechte service van sungivity, ook communicatief!! Ik hoef geen excuses meer, ik verwacht datum voor een afspraak met een monteur!
Maak mijn ervaringen aub niet nog slechter dan die nu al is.

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Jeroen Troost,
Het spijt ons enorm dit te moeten horen en we gaan dit graag zo snel mogelijk oplossen. Helaas ondervinden wij problemen met onze installatie capaciteit. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Mijn collega zal met u in contact zijn.
Steven van Sungevity

Score voor Sungevity Nederland: 1/5