Prijs/kwaliteit verhouding

Wolfs

Snelle reactie op aanvraag offerte. Super aardige jongens. Snel overgehuisd. Helaas achteraf wel wat kleine beschadigingen ontdekt.

Ik kreeg verhuisdozen, noppenfolie en inpakpapier. Helaas stonden de laatste twee op de eindfactuur wat niet verteld is. Nog iets meer aandacht besteden aan het inladen van de meubels zodat er geen beschadigingen optreden.

Vriendelijk. Snel. Prijs.

Reactie Student Movers:

Ons excuses dat we niet duidelijk hebben gecommuniceerd dat noppenfolie en inpakpapier niet gratis inbegrepen is onze verhuisdienst. Ik ben dit wellicht vergeten te vermelden in alle drukte zo net voor mijn twee weken vakantie.
In de toekomst zal dit overigens duidelijker worden weergegeven in het aanvraag proces op onze nieuwe website.
Wat betreft de kleine schade(s); deze zijn vanochtend besproken tijdens het ophalen van de verhuisdozen.
Een van de schades bleek een oude schade te zijn welke niet ontstaan is tijdens de verhuizing.
De andere kleine schade hebben we in samenspraak met de klant afgehandeld door middel van een reeƫle schadevergoeding.

Score voor Student Movers: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gekozen dienstverlening: