Prijs/kwaliteit verhouding

Babs

Zo'n 3 jaar geleden voor de eerste keer met Student Movers verhuisd en toen supertevreden en zelfs aan diverse mensen aangeraden. Dus deze keer opnieuw Student Movers ingeschakeld voor mijn verhuizing. Wat een deceptie. Het bedrijf is heel erg gegroeid en kan de vraag niet meer aan. Daardoor is er 0 communicatie. Als je mailt, belt, sms't, appt krijg je geen reactie, wordt je weggedrukt en niet teruggebeld. Supervervelend omdat je juist de een verhuisbedrijf inschakelt omdat je ontzorgt wil worden. Toen ik een offerte aanvroeg in september lukte het al 2 weken niet om ze te pakken te krijgen, toen ik Stephan, de eigenaar, eindelijk te pakken kreeg gaf hij aan in een reorganisatie te zitten en dat het vanaf dat moment beter zou gaan. Niet dus... halverwege oktober contact opgenomen met enkele vragen, maar geen reactie. Ik heb 3 weken lang dagelijks geprobeerd contact te zoeken, soms wel 3 keer per dag, maar kreeg geen enkele reactie en het was niet mogelijk een voicemail in te spreken. Ik verwacht dat op dat moment mijn nummer als "zeikwijf" in zijn telefoon stond. Ben zelfs een keer naar hun kantoor gereden bij mij om de hoek maar ook daar gaf niemand thuis. Toen ik Stephan eindelijk te pakken kreeg bagatelliseerde hij dat hij geen contact had opfenomen ondat de verhuizing nog zo ver weg was (2 weken voor verhuisdatum). Inmiddels geen tijd meer om een ander bedrijf in te schakelen, dus op hoop van zegen de verhuisdag afgewacht. Er zouden 3 jongens met verhuislift komen, uiteindelijk kwamen er 2 jongens zonder verhuislift die nog niet eerder zelfstandig verhuisd hadden. Dat kwam voor hen ook als een verrassing. En dan van 3 hoog met de trap naar beneden verhuizen met een paar loeizware logge spullen... Hugo en Douwe hebben supergoed hun best gedaan en ik was erg blij dat ze er waren. Maar Stephan bleek zelfs hun telefoontjes te negeren! Echt respectloos en het lijkt erop dat dit bedrijf aan zijn eigen succes ten onder dreigt te gaan. 2 sterren omdat Hugo en Douwe 5 sterren verdienen, maar de hele gang van zaken 0 sterren. Wil je een stressvrije verhuizing, kies dan op dit moment zeker niet voor Student Movers.

Bereikbaarheid verbeteren en behandel een klant zoals een klant behandeld wil worden!

Score voor Student Movers: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Gekozen dienstverlening: