Informatie op de website of in de winkel

X. Xxxxxxx

Enkele maanden geleden kregen we van een medewerker bij ’t Stokertje een degelijk advies over stoken van een speksteenkachel, waarna we overgingen tot de aankoop. Totaan heden zijn we enthousiast; de ruimte wordt aangenaam warm en het rendement ligt merkbaar hoger t.o.v. voormalige open haard en houtkachel. Ondanks het in-stoken volgens de Zwitserse methode constateerden we recent een haarscheurtje in een van de spekstenen panelen. ’t Stokertje gaf aan navraag te zullen doen bij de leverancier. Afgelopen week ontvingen we namens ’t Stokertje een gloednieuw paneel! Wat fijn!

Snelle reactie op onze vraag hoe we met dit scheurtje om dienden te gaan. Communicatief correct en vriendelijk. Houding hebben wij ervaren als zeer klantvriendelijk en servicegericht.

Op dit moment geen. We voelen ons als klant gehoord en serieus genomen. Heel fijn!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Nicole,
Bedankt voor je positieve feedback. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening. We blijven ons inzetten om je de best mogelijke ervaring te bieden.
't Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 4.5/5