Informatie op de website of in de winkel

Koos Keizer

Voor service en garantie is het bedrijf op vakantie. Een kachel afleveren van € 8000,- ging uitstekend maar ons te woord staan over niet geleverde attributen is niet gelukt.
Terugbellen schijnt niet te kunnen.

Dure kachel verkopen

Service leveren

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte heer Keizer,
Wij ontvingen bericht van uw review over ons bedrijf via Feedback Company en ook via Google reviews aangezien u de review dubbel geplaatst heeft.
We vinden het ontzettend vervelend dat het terugbelverzoek niet snel genoeg is opgepakt door ons. Daarvoor hebben we u dan ook onze excuses aangeboden, het is echter niet zo dat er geen sprake is van service en/of garantieverlening, uw conclusie o.b.v. een terugbelverzoek gaat ons inziens wel erg ver. We vinden het daarom erg jammer dat er door u geen klacht bij onze klantenservice ingediend is maar dat we via deze review moesten vernemen dat u ontevreden bent.
N.a.v. uw melding via Facebook hebben we meteen actie ondernomen en is er dezelfde dag nog contact geweest met onze verkoopmanager in Orvelte om een oplossing aan u voor te stellen.
We hopen en gaan er van uit dat u hier nu tevreden over bent maar helaas heeft u nog niet gereageerd op ons herzieningsverzoek. Als u nog vragen heeft dan horen we het graag op het bij u bekende mailadres.
Hartelijke groet, 't Stokertje.

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 0.5/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee