Informatie op de website of in de winkel

Koops

Het is twee dagen voor kerst en onze kachel blaast blauwzwarte rookwolken de kamer in. De schoorsteen zit verstopt ondanks trouw jaarlijks vegen, wat in juni nog gedaan is. De schoorsteenveger die het laatst geveegd heeft geeft geen thuis; ‘In het nieuwe jaar ben je de eerste’. Een rondje schoorsteenvegers bellen levert niets op: te druk, geen tijd, bijna kerst… Tot we het Stokertje bellen: “Ook wij hebben het héél druk, maar we gaan jullie helpen. We maken een man vrij en die komt vanmiddag naar jullie toe”. Geweldig, wat een snelle service. Peter Bloem heeft de schoorsteen vakkundig geveegd en zei dat we heel dicht bij een schoorsteenbrand zaten en dáár moet je niet aan dénken! Dank zij het ’t Stokertje werd het toch nog een warme kerst en laten we de schoorsteen nu door ’t Stokertje vegen.
Koops

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste familie Koops, wat fijn om uw review te lezen en we willen u bedanken voor de door u genomen moeite om uw ervaring te delen. We wensen u nog veel plezier toe met de kachel. Hartelijke groet, 't Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 5/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Ja