Informatie op de website of in de winkel

Andre

We hebben eind december 2022 een kachel gekocht bij ’t Stokertje in Joure. Planning kijkafspraak kon pas in februari, daarna duurde het weken voor we een offerte kregen. Pas eind april kon de installatie worden ingepland. Na diverse vage standaard mailtjes (onze monteur komt AM (’s morgens) maar hoe laat is niet bekend en misschien komt hij wel later of misschien wel niet) kwam de monteur en een extern bedrijf om een gat in het plafond te boren. Dit ging echter allemaal niet door omdat de installatie toch niet op de manier die in februari bij de kijkafspraak was voorgesteld, mogelijk was. We kregen de belofte dat klantenservice zou bellen, maar dit is niet nagekomen. Een nieuwe offerte kwam pas weer 2 weken later en de kosten waren ineens aanzienlijk hoger, terwijl de monteur had aangegeven dat de installatie vast veel goedkoper zou uitvallen.

Na mijn klacht/review werd ik gebeld en werd uiteindelijk een oplossing geboden: een nieuwe aanbieding voor de oorspronkelijke prijs. Bij de communicatie over de laatste oorspronkelijke prijs heb ik wel mijn voorwaarden meegegeven: duidelijke afspraken, op tijd aanwezig zijn en oplevering in de goede kleur. Daarover werd ik weer gebeld, want dat zou logisch zijn. Blijkbaar begreep men niet dat voor mij niets meer logisch was als het over klantvriendelijkheid bij ’t Stokertje gaat.
Uiteindelijk kreeg ik de bevestiging via mail van de door mij aangegeven voorwaarden en heb ik het laatste aanbod geaccepteerd. Uiteraard volgden hierop weer standaard mailtjes over de afgesproken datum en tijd. Daar heb ik maar niet meer op gereageerd.
Mij werd gevraagd om mijn review aan te passen. Mijn ervaring met de backoffice en de klantenservice blijft nog steeds hetzelfde. Uiteindelijk is de kachel naar volle tevredenheid geplaatst.

Medewerkers die thuis komen waren wel deskundig, vriendelijk en aanspreekbaar. Dankzij hun inzet is dan uiteindelijk de kachel naar volle tevredenheid geplaatst.

vette verkooppraatjes

offerte en planning duren maanden, afhandelen van klachten is ver beneden peil
Ook na indienen van een klacht wordt er weinig klantvriendelijk gehandeld.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Andre,
Heel erg bedankt voor uw feedback, we zullen dit zeker een punt van aandacht laten zijn in de komende maanden zodat we het nieuwe plansysteem beter onder de knie krijgen en dit kunnen verbeteren.
Nogmaals onze excuses voor de gang van zaken en bedankt voor uw medewerking. We zijn blij dat u in ieder geval heel erg tevreden bent over de kachel en de installatie. We wensen u nog veel stookplezier toe! Hartelijke groet, 't Stokertje Kachelparadijs

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 2.5/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee