Informatie op de website of in de winkel

Van der Marel

Uitzoeken en plaatsen van kachel was duidelijk en primageregeld....alleen je moet als koper geen probleem krijgen met de kachel. Zijn slecht bereikbaar en geven ieder keer een ander antwoord, maar oplossing?? Service is ver te zoeken, in november gebeld en februari zou er een monteur komen nu die komt niet, want de volgende medewerker begint over een contract dat ons nooit is aangeboden en waar wij dus geen weet van hebben.

Installeren en daarna mag je het zelf uitzoeken!

Eerlijk naar de cliënt na installatie

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste familie Van der Marel, We hebben al persoonlijk met u gemaild over dit probleem met uw kachel die u in 2018 bij ons gekocht heeft. We hebben in deze mail uitgelegd dat u sinds 2018 helaas geen onderhoudscontract met ons (of een ander bedrijf) afgesloten heeft en daarom kunnen wij u pas helpen als u aan de beurt bent. In deze drukke tijd vinden wij het namelijk niet eerlijk om u eerder te gaan helpen dan klanten waar wij elk jaar het onderhoud uitvoeren. Ook een gashaard heeft jaarlijks onderhoud nodig zodat er voorkomen kan worden dat de haard storingen vertoont in de tijd van het jaar dat u 'm graag wilt gebruiken. We hebben u alsnog een onderhoudscontract aangeboden en zijn in afwachting van uw reactie. Hartelijke groet, 't Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 1/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee