Informatie op de website of in de winkel

Bergsma

Ik heb bijna twee weken op de site van het stokertje een reparatie gemeld. Ook zijn er digitale foto's bij afgeleverd. Tot op dit moment helemaal niets gehoord. Ik heb ondertussen zelf de zijkant van de haard opengemaakt en het "slotprobleem" opgelost.
Van mij krijgt 't Stokertje in het oude jaar een dikke min.

installatie

service

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste familie Bergsma, We hebben uw review via Feedback Company doorgestuurd gekregen. We hadden zelf helaas geen klacht van u ontvangen maar nav uw review hebben wij u een toelichting gezonden. U had het technische probleem zelf al opgelost dus in dat opzicht konden we niets meer voor u betekenen helaas maar we hebben u wel toegelicht dat uw mail niet goed bij ons aangekomen was en dat er geen sprake van was (zoals door de review gesuggereerd wordt) dat wij uw verzoek niet hebben willen beantwoorden.
We hopen dat u n.a.v. de behandeling van uw klacht de review aan wilt passen of nuanceren en wilt voorzien van de meest recente informatie. We hebben u hiervoor ook een herzieningsverzoek gestuurd maar helaas is hier tot op heden nog niet op gereageerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit ook graag en zullen we contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet 't Stokertje Kachelparadijs

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 2.5/5